Re: [Linux] FW: Flash: Mandrakelinux 10.1 Official ISO images now available o n mirrors!

From: aycan (elbruz@kobiline.com)
Date: Fri 10 Dec 2004 - 15:51:52 EET

Ben 3-4 hafta önce P2P ile 4 cdlik mandrake 10.1 indirmiştim 4. cd'de
KDE 3.3 rpm paketleri ile dolu fakat on tanımlı olarak 3.2 kuruluyor.
Yani bir yerlerde Mdk için Kde 3.3 paketleri var.
4. cdyi cekmek isterseniz;
ftp://ftp.linuxcenter.ru/iso/Mandrakelinux-10.1-Official/Mandrakelinux-10.1-Official-Download-CD4.i586.iso
Ayrıca bu sıralarda 10.1 powerpack te (6cd) internette dolasmaya basladı
onda ön tanımlı olarak 3.3 kuruluyor.

Ali Erdinç Köroglu yazmış: