Re: [Linux] ADSL WAN INterface

From: Emre Erim (emreerim@ttnet.net.tr)
Date: Thu 09 Dec 2004 - 23:23:35 EET

:) Turk Telekom a sorun iletmek ?
Mail Bombardimani ?
Dernek araciligi ?

Hizmet aliyorsunuz degilmi en azindan bu maili okuyabilmek icin netdesiniz
demektir.
Telekomdan alacaginiz tum destegi aldiniz zaten.

Telekom bambaska bir kurum bu sekilde calismiyor. Siz onlara zaman taniyin
zamanla hersey oturacak yerli yerine.

Her yeni port eklendiginde bu tur problemler oluyor. Sonra 2 3 ay icinde
duzeliyor oturuyor sistem. Gene duzelecektir.

Ip probleminden once gun icinde sapitan yurt disi pinglerinden anlamsiz
routinglerden. Bloklanan ve asla abuse@ maillerine cevap verilmediginden
bloklu kalan ip bloklarindan bahsetmek gerek . Ama bunlar baska ulkenin
telekomumun sorunlari bosverin .