Ynt: [Linux] virtual pc

From: baslangiclin (baslangiclin@mynet.com)
Date: Wed 08 Dec 2004 - 18:32:24 EET

Levent merhaba,

tabi virtual pc ile kurabilirsin .virtual pc ile new deyip yeni virtual machine create ile oluşturuyorsun ilerliyen aşamaklarda işletim sistemini soracak orada other (diğer ) seçeneğini seçip linux dağıtımının cd' sini takarak normal kurulum yapar gibi kuruluma başlayabilirsin zaten v. pc sanal bir disk oluşturacaktır. yani sisteme zarar verebilir gibi düşünmene gerek yok. ben fedora kurdum gayet memnunum...

kolay gelsin