[Linux] network hareketleri

From: Deniz Guman (deniz@vertigo.gen.tr)
Date: Tue 07 Dec 2004 - 19:23:59 EET

Merhaba,

Baþlangýç seviyesinde biri olarak soruyorum. Sorum saçma olabilir. -))
Windows alýþkanlýklarýmdan (geçmiþte kaldý artýk) biri olarak arada bir
bilgisayarýmýn network aktivitelerini gözlemleyip bir saldýrýya uðrayýp
uðramadýðýmý, bilgim dýþýnda bir hareketlilik olup olmadýðýný kontrol
ederdim. Linux da (mandrake 10.1 kullanýyorum) bunu nasýl yapabilirim?
"network monitorin" nete baðlý olmadýðým zamanlarda da veri alýþveriþi
yapýyor.

teþekkürler
deniz