RE: [Spam] Re: [Linux] home folderimi baska partitiona tasimak

From: Erkan BALABAN (erkanbalaban@ultratv.net)
Date: Tue 07 Dec 2004 - 09:55:11 EET

Hotscripts.com

ERKAN BALABAN

-----Original Message-----
From: linux-bounces@liste.linux.org.tr
[mailto:linux-bounces@liste.linux.org.tr] On Behalf Of Levent VURAL
Sent: Friday, May 21, 2004 6:40 PM
To: linux@liste.linux.org.tr
Subject: [Spam] Re: [Linux] home folderimi baska partitiona tasimak

Merhabalar

YAw ben aslında PHP konusunda daha çok scrpit olduğunu ve webte bunların
yaygın olduğunu düşünürken

yavaş yavaş fikrim değişmeye başladı yada ben yanlış sitelerde geziyorum

şöyle maxiasp.com veya aspindir.com gibi oturaklı ve bilgiyi özünde anlatan
ve hazır PHP script lerini

bulabilceğim siteler varmı...