Re: [Linux] Mbr Gitti Nasıl ulaşabilirim.

From: healov (hardheart@gmail.com)
Date: Mon 06 Dec 2004 - 11:51:53 EET

genelde dagitimlarin ilk cd sini takip sistemi yeniden baslattiginiz
zaman karsiniza bazi secenkler cikiyor. sistemi rescue modunda
acarsaniz buyuk bir ihtimal gelecek liste lilonun tekrar kurulumuyla
ilgili bir seyler olur. Hele kullandiginiz dagitim mandrake falan ise
tekrar liloyu kurabilirsiniz..
saygilar..

On Mon, 6 Dec 2004 11:32:52 +0200 (EET), Mehmet Emin <bayhuck@mynet.com> wrote:

> merhaba arkadaşlar benim disk 4 e bölünük dürümda /dev/hda5 de linux var
> /dev/hda1 de ise windows wardı. windows u sildiğimde bootu da ucurdu
> dolayısı ile grub da silindi şimdi linux bölümüne nasıl
> ulaÅŸabilirim.bootdisk de yok alimde.
> saygılarımla

Paylaşmak güzeldir.