[linux-baslangic] Re: kylix den yuzum gulmeyecekmi :(

From: Hakan POLATKAN (hakanpolatkan@efsanelinux.org)
Date: Tue 31 Aug 2004 - 01:25:15 EEST

Merhaba,
bir konsol acin ve derlediginiz uygulamayi calistirmayi deneyin. Herhangi b
ir
hata iletisi alirsaniz bize yazin.

Yanlis hatirlamiyorsam "PAnsiString" kelimesini iceren bir hata mesaji
veriyordu. Eger sorununuz bu ise daha once yazdiklarimi gozden gecirin ve
yeniden deneyin. Yazdigim yontem ile bu sorun ortadan kalkiyor.

Hoscakalin.

=2D-
Hakan POLATKAN
=2D-

Pts 30 Ağu 2004 22:44 tarihinde, AbLuKA AbLuKA şunları yazmıştı
: