[linux-baslangic] Kernel ¨FISO-8859-9?Q?için_Nasıl_Header_Oluşturuyoru? =?ISO-8859-9?Q?z_=3F?

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Mon 30 Aug 2004 - 13:56:44 EEST

Merhaba,

Kernel 2.6.8.1'yi nihayet düzgün bir şekilde kullanmaya başladım, şu
anda bir sorun yok gibi gözüküyor. Sistemde hala 2.4.26 kernelinin
headerları kullanılıyor ama ben 2.4.26'ya ait herşeyi silmek istiyorum.
Bazı programlar kurulum için kernel headerlarına ihtiyaç duyuyor. Yanlış
hatırlamıyorsam kernelin kaynak kodundan header dosyalarını oluşturmak
için bir komut vardı. Ne olduğunu yazarsanız çok sevinirim. Şimdiden
teşekkür ederim..

--
Alper KANAT
http://raptiye.org