[linux-baslangic] e-mail ¨FISO-8859-1?Q?için???FISO-8859-1?Q?_virüs?? ve spam ?Fiso-8859-9?Q?ayıklama?

From: Zeki Çatav (zcatav@isnet.net.tr)
Date: Fri 27 Aug 2004 - 13:47:18 EEST

Merhaba,
Kişisel bilgisayarımda DEBIAN bazlı 2.4.21 çekirdeğe sahip bir linux
dağıtımı kullanıyorum. Mail alış verişi için evolution 1.4
kullanmaktayım. Mail hesabım isnet üzerinde, evolution pop ve smtp
ayarları ile oradan mail alıp gönderiyor. Sistemde antivirüs olarak
clamav var.
Mail alış verişi sırasında virüs ve spam taraması yapmak istiyorum.
Evolution içinde bu tür destek göremedim. Sylpheed-claws,
Sylpheed-claws-clamav ve Sylpheed-claws-spamassassin üçlüsü isnet
hesabından mail alış verişi sırasında böyle bir görevi yapabilir mi? Ya
da postfix (zaten kurulumda gelmiş) ile bunu yapmak daha doğrumudur?
Eğer postfix doğruysa, nasıl bir kurulum ayarı yapmalıyım postfix isnet
üzerinden mail alış verişi yapsın ve bende maillerimi lokalde alıp
gönderebileyim?
Yardımlarınız için teşekkürler...
Sağlıklı günler dilerim.

--