[linux-baslangic] Re: ELESTIRI

From: sysinfo (sysinfo@banaisbul.com)
Date: Thu 26 Aug 2004 - 10:07:01 EEST

peki bu yaptıgınız sey dogrumu Oguz hoca??

sen sorunu sordun ve bilen arkadaslar sana yrdımcı olmaya calisdilar . en
azından alper hoca.

peki sen ne yaptın . sorununu cozdun fakat bunu grupla paylasmıyosun. burda
"tamam hoca sorunu cozdum saol " demek yetmez.
sorunun cozdum. Şu ŞUŞU sekilde yaptım BUBUBU oldu seklinde geri donsen daha
iyi olabilirdi. en azından butur bir sorun yasiyan daha soruyu yazmadan
belkide bunu cozebilirdi.
Bu soylemim gevezelik gibi gelebilir belki herkese. Oguz hoca yanlıs anlama
seni kınamak gibi bir dusuncemde yok. sadece olması gerekeni senın
aracılıgın İLE soylemıs oldum.
neyse kolay gelsin herkese.