[linux-baslangic] ôFISO-8859-9?Q?Debianda_nvidia_ekran_kartımı_nasıl_tanıtırım??

From: Mehmet Emin (bayhuck@mynet.com)
Date: Wed 25 Aug 2004 - 21:55:31 EEST

merhaba,
netten debian testing i kurdum.Kurulum bittikten sonra X açıldı ama tam
olarak ekran kartımı tanımamış. Nvidia nın sitesinden driverını indirdim
.run dosyası ama bu dosyadan kurulum yapamiyorum. Ne şekilde kurulur
bileniniz varmı?
2. bir sorun ise makina ilk açıldığında debianın ilk giriş ekranı olan
ekranda language olarak türkçe sectiğim halde yazılar ingilizce dolayısı
ile klavye de ingilizce. giriş ekranına i.ş.ç.ö.... gibi karakterleri
değişik taniyor. Kurulum bittiğinde X ilk açıldığında türkçe idi ama
reboot yaptım geri açtım ingilizce olmuştu bu sorun benden mi yoksa böle
bir şey varmı?
iyi çalışmalar