[linux-baslangic] Re: Win makinadaki printer i tanitma

From: Alper Oguz (alper.oguz@mer.bimar.com.tr)
Date: Wed 25 Aug 2004 - 16:33:08 EEST

Oncelikle karsi makinaya ping atabiliyor musunuz? Cunku farkli
aglardasiniz
ve arada bir router olmadan diger makinaya ulasamazsiniz.

Alper OGUZ
Bimar Bilgi Islem Hiz. A.S.
Musteri Destek Hizmetleri Saha Destek Uzmani
Tel : (0 324) 237 39 30 -4528
Faks : (0 324) 233 79 92
E-posta : alper.oguz@mer.bimar.com.tr
http://www.bimar.com.tr/
Bimar Bilgi Islem Hiz. A.S. bir Arkas Holding kurulusudur.