[linux-baslangic] Re: X acilmiyor

From: Ozgur YILDIRIM (ozgur.yildirim@emo.org.tr)
Date: Mon 23 Aug 2004 - 09:40:50 EEST

Teşekkürler, deneyeceğim.
Ama bir şey değiştirmeden neden böyle bir hata veriyor anlamadım.

Özgür

--
 Open WebMail Project (http://openwebmail.org)

---------- Original Message ----------- From: Cem Vedat ISIK <cvi@ttnet.net.tr> To: linux-baslangic@liste.linux.org.tr Sent: Mon, 23 Aug 2004 09:14:27 +0300 Subject: [linux-baslangic] Re: X acilmiyor