[linux-baslangic] GNOME'u ¨FISO-8859-9?Q?Açınca_Ses_Neden_Kesilir_??

From: Alper KANAT (tunix@raptiye.org)
Date: Sun 22 Aug 2004 - 11:56:41 EEST

Merhaba Arkadaşlar,

Slackware Linux 10 kullanıyorum. Dizüstü bilgisayarıma yeni kurdum ve
sesi alsamixer ile ayarladıktan sonra alsactl store komutu ile
kaydettirdim. Sorun yok. Ancak startx yazarak X.Org'a ve dolayısıyla ön
tanımlı masaüstü yöneticisi olan GNOME 2.6'da ses tamamen kısılmış
oluyor. Sadece volume seviyesi bıraktığım yerde kalıyor, PCM ve diğer
tüm seviyeler tamamen kısılmış oluyor. Linux Questions.org'a da sordum
herhangi bir cevap alamadım lütfen yardımcı olun.. Teşekkürler..

Alper KANAT
tunix@raptiye.org