[linux-baslangic] Re: A4 TECH WHEEL 3D MOUSE SWWW-35 Sorunu

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Sat 21 Aug 2004 - 13:47:37 EEST

On Cts, 2004-08-21 at 13:18 +0300, Kazim KARADAS wrote:
> Merhaba Arkadalar,
> Suse 9.1 KDE de bir trl A4 TECH WHEEL 3D MOUSE u tantamyorum
> daha dorusu fonksiyonlarn kullanamyorum ( Teker
> almyor ) bu konuyla ilgili tavsiye edilen hereyi yaptm
>
> ama yinede normal mouse gibi alyor bu konuda detayl
> yardm gnderebilecek arkadalar var m ?

http://sss.linux.org.tr/?p=a&category=48&qid=39

Erçin EKER
UIN: 82166138
Jabber: ercineker@jabber.org

We are using Linux daily to UP our productivity - so UP yours!

                           -- Adapted from Pat Paulsen by Joe Sloan

-- File: signature.asc
-- Desc: This is a digitally signed message part

---
linux-baslangic listesinden cikmak  ve tum listeci islemleri icin
http://liste.linux.org.tr/   adresini kullanabilirisniz.
Bu listeden cikmak icin