[linux-baslangic] Fedore Core2yle kablonet

From: ahmetlinux (ahmetlinux@mynet.com)
Date: Wed 18 Aug 2004 - 23:04:41 EEST

Merhabalar,

Windows 2000 ile dual boot bir makinaya ftpden indridiğim isolarla Fedora
Core 2 kurdum. up2date ile paketleri güncelleştirdim.Yeni bir kernel
güncellemelerin arasındaydı( isoyla gelen 2.6.5-1.358nin yanında şimdi de
2.6.7-1.494.2.2 var). Bu güncelleştirme sırasında da zaman zaman bağlantı
kesintileri oldu. Internet bağlantısı windows2000le sorun yaşamadığım
askey modemli bir kablonet bağlantısı. Sorun şu ki Fedora boot ederken
ethernet kartını aktive edemiyor. Eğerboot sırasında bu aşamadan önce
modemi fiziksel olarak resetler isem eth0ı aktive ettiğini belirtiyor ve
geçerli bir ip alıyor. Ancak o esnada denemek amacıyla gönderdiği ping
mesajlarına yanıt alamıyor.Ancak X window açılıp Network Device tooldan
eth0ı aktive et diyince tam anlamıyla bağlantı sağlanıyor. Bunun sebebi ve
çözümü konusunda bilgi verebilecek varsa sevinirim.

İyi günler dileğiyle