[linux-baslangic] Re: cron

From: Kerem Can Karakaº (kerem@ankabt.com)
Date: Tue 17 Aug 2004 - 01:33:12 EEST

Eğer elinizi işin içerisine sokmak istemezseniz bu konuda en yetenekli
araç genelde webmin olmaktadır.
Webmin ile cron'un da dahil olduğu birçok servis ve programı
sisteminizde kontrol edebilir ve zahmetsizde ayarlayabilirsiniz.
Webin web üzerinden çalışan bir yönetinm yazılımıdır kullanmanızı
öneririm