[linux-baslangic] Re: web server

From: Huseyin Gomleksizoglu (huseyin.gomleksizoglu@gmail.com)
Date: Tue 17 Aug 2004 - 00:38:15 EEST

sf.net'te bircok control panel programi mevcut, hosting control panel
seklinde aratirsaniz birseyler bulabilirsiniz. aklimda kalan zpanel
diye proje vardi. Belki baslangic noktasi olabilir.

Huseyin

On Tue, 17 Aug 2004 00:28:01 +0300, Özgür KOCA <okoca@textzone.ne
t> wrote:

> [...]
ü Bey
> ortamın
> samimiyetinden ve rahatlığından olsa gerek doğrudan
sorusunu
> sormayı
> tercih etmiş. Bunu bazen bende yapıyorum :) Elimdeki sunucu
> yönetim
> yazılımlarının bağlantıları tavsiye s
ırasına göre
> şöyle (sıralama
> hakkında soru sormayın, açıklayamam. İçg=C3
=BCdüsel diyelim):