[linux-baslangic] Re: Mail'lerim Ulasiyormu Listeye

From: Necati Ersen SISECI (siseci@acikkod.org)
Date: Mon 16 Aug 2004 - 12:00:08 EEST

Selamlar.

> Merhaba,
> Dediğin doğru.

> Ancak bir nokta daha var: Eğer o listenin yöneticisi liste üyesi
olmayı ve
liste üyeliğinden çıkmayı onaya bağlamazsa,
> isteyen birisi bir başkasını rahatlıkla listeden
çıkartabilir. Hele hele
bir de "güle güle" iletisi göndermezse
> karşıdakinin bundan haberi olmaz.

Bir ara Acikkod.ORG un MX ini değiştirmiştik, 2-3 gun kadar
sürmüştü
bir problemden dolayı update olmasi. O vakit uyeligimizde bir problem
olmamisti.

Bildigim kadari ile, uyelik ve uyelik iptali islemlerinde
mail onayi alinmiyorum.

Sanırım, ben, diger arkadas ve Serdar Goksu Bey
birilerinin kurbanı olduk. :)

Kolay gelsin.

Necati Ersen ŞİŞECİ
http://www.acikkod.org