[linux-baslangic] Re: web server

From: Özgür KOCA (okoca@textzone.net)
Date: Sat 14 Aug 2004 - 10:41:53 EEST

Plesk sandiginiz kadar basit bir yazılım yada script degil. Benim
sistemimdeki tum deamonlar pleskin ozel bir sürümüne
dönüşmüş halde,
plesk le tüm sistem, kaynak kod seviyesinde iç içe geçmiş
durumda. Hiç
kurulum yapmadım ama şimdiden plesk dosya boyutunun en az 50MB
olacağını
tahmin edebiliyorum. Ayrıca plesk lisans ücreti gerektiren bir
yazılım
ve deneme amacıyla warez ortamlarından kolayca bulunabileceğini
düşünmüyorum.

Saygılar.

Okoca / TextZone