[linux-baslangic] Re: Ynt: Re: Mandrake 10.0 kurulumundaki hata devamediyor

From: fatih@inonu.edu.tr
Date: Fri 13 Aug 2004 - 18:28:19 EEST

bios dan CPU için bir ozellik vardı.cetrino lar için.işlemcinin su kadarı nı kullan(super performanc,CD player, game gibi) gibi bir program var windowsda o programın kullandığı birözellik.bios da statdart enable durumda onu disable et
13 Aug 2004 17:07 EEST tarihinde yazmışsınız:

http://liste.linux.org.tr/"
linux-baslangic-request@liste.linux.org.tr&unique_id=9be209d6345a32725ccd6c182f354c11">linux-baslangic-request@liste.linux.org.tr</a>?Subject=unsubscribe">