[linux-baslangic] RPM problemi+autostart script

From: Bulent OZKAN (bulent_ozkan@ktg.com.tr)
Date: Fri 13 Aug 2004 - 02:28:23 EEST

Merhaba arkadaşlar

1) Ben daha önce mandrake 9.0 kullanıyordum fakat sürüm yükseltme
k için
mandrake 9.2 kurdum ve harddisk,e RPM peketlerinin hepsini çektim.

RPM paket manager den diskimdeki RPM,i kurmak istediğim zaman benden (cd)

istiyor.

Mandrake 9.0 da bu problem yoktu bunu düzeltme şansım var mı beni (
cd) tak
çıkar işinden kurtarın:))

2) Sistem açılışında bazı komutları otomatik vermek için ne
 yapmam gerekiyor.

çalışmasını istediğim komut1: /etc/init.d/sshd start
çalışmasını istediğim komut2: safe_mysqeld &

iyi çalışmalar