[linux-baslangic] Mandrake 10.0 kurulumunda bir hata

From: Mehmet Akif Çelik (hunbbm@msn.com)
Date: Thu 12 Aug 2004 - 12:42:51 EEST

Merhabalar;

Centrino 1.5 notebookum var, buna mandrake 10.0 kurmak istiyorum. Fakat
kurarken "No kernel found" gibi bir hata veriyor altında da yine bir sürü
hata var...
Ayrıca partition magic ile diski parçaladıktan sonra yeniden başlatıyorum bu
sefer açılışta "error 27: cannot lock drive" hatası veriyor.
Ne yapmalıyım ?

Makif