[linux-baslangic] Re: Ynt: debian deneysel paketleri

From: Can Burak Cilingir (can@parkyeri.com)
Date: Wed 11 Aug 2004 - 20:09:01 EEST

11-08-2004 Çarşamba günü saat 18:12 sularında, Evr
en BANGER dedi ki:
> experimental paket olunca fark ne oluyor ??

unstableda genellikle programlarin son release edilmis versiyonlari
bulunur. experimentaldakiler ise henuz release edilmemis olanlardir.
releaseden kastim orjinal gelistiricilerin releaseleridir. debian
paketlerinin degil.

sadece ornek olsun diye soyluyorum, unstableda gnome 2.6 olurken
experimentaldan mesela gnome 2.7'ye ulasilabilir.

boyle bir genelleme ne kadar dogrudur?

--
Can Burak Cilingir
http://canb.net/