[linux-baslangic] debian deneysel paketleri

From: Can Burak Cilingir (can@parkyeri.com)
Date: Mon 09 Aug 2004 - 23:17:18 EEST

merhaba,

debian deneysel paketlerini yuklemek icin
http://packages.debian.org/experimental/ dan deb ini cekip dpkg -i ile
mi yuklemek lazim illa ki? yok mu bu islemin daha kolay, apt-getsel
versiyonu. apt-get instal paket/experimental diye uydurdum tutmadi.

bir arkadasta gordum bugun bir uygulamayi.. experimentaldan kurdum dedi.
canim cekti ben de kurayim dedim ama dpkg ile kurmak istemiyorum.

baska yolu yoksa kuracagim mecburen o sekilde :)

hatta bir link olursa bu gibi seyleri anlatan.. cok hos olur. debian
referansinda maalesef bulamadim.

iyi calismalar..

--
Can Burak Cilingir