[linux-baslangic] Eskisehirdeki linuxculara rica

From: Levent KALKANDELEN (l8844019@yahoo.com)
Date: Fri 06 Aug 2004 - 21:59:45 EEST

Eskisehirde (su anda cifteler'de ama iki ay sonra merkezde) oturuyorum ve su asamada linux ögrenme konusunda büyük bir aclık duyuyorum ( Sayın Devrim Gündüz burada yine bir espri yapacaktır ya neyse...). Linux'u uzun zamandır deniyorum ama cevremde linux ile ilgilenen maalesef hic kimse yok. Linux hakkında en cok bilgi alabildigim yer Ankara'daki senlik oldu.
 Gerektiginde yardım icin arayabilecegim, ya da mail ile haberlesebilecegim, ama daha ziyade görüsüp, bulusup, linux kurulu bir makinayı kullanırken yanında sessizce oturup seyredebilecegim bir üstad arıyorum.
Eger bulabilirsem belki artık ben de ringa balıgının tadına varabilirim.
ilgilenenlere simdiden tesekkürler..

Levent KALKANDELEN
Fizik Ögretmeni