[linux-baslangic] YNT: Re: partition table sorunu!

From: kadirkor (kadirkor@e-kolay.net)
Date: Mon 02 Aug 2004 - 12:38:35 EEST

Selam;
Partition kısmını (ve belgelerin güvenliğini) aştıysak
eğer;
Grub veya lilo yu kurmak için Mandrake Cd si ile sistemi açın. Tek
bir paket kurun, bu kurulumun sonunda Mandrake size lilo-grub
ikilisinden tercih şansı verecektir.
Swap ın yeri size esnek olma şansı verecektir. Şöyleki,
sürekli farklı dağıtımları kuran-kaldıran birisi iseniz
(ki bence bu doğru) sürekli partition sayısı değişecektir.
Ancak swap herzaman swap olmanın ötesine geçmeyecek olsa gerek.

Askerden sonra bazı dalgınlıklar normaldir :-)
boot.ini ile ilgili cevap isterseniz kişisel e-posta adesimi
kullanınız.