[linux-baslangic] Re: CD R/W?

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Fri 30 Apr 2004 - 15:11:41 EEST

Merhaba,

Fri, 30 Apr 2004 09:45:04 +0300 tarihinde "Ali Abbas Ciftci"
<ali.ciftci@die.gov.tr> soyle yazdi:

AAC> Linux makinemde bulunan CD R/W i agda bulunan diger windows
AAC> makinalarin kullanimina nasil acarim. Linux uzerinden diger
AAC> windows makineleri bu CD araciligi ile yedeklemem beni herhangi
AAC> bir kayiba ugratirmi? Selamlar,
Amaciniz Windows makinalari yedeklemek mi, yoksa baska insanlarin
istedikleri zaman CD yazmasini saglamak mi?

Amaciniz yedekleme ise, bunu Linux makinadan Windows'lara baglanarak
yapabilirsiniz. Cesitli hazir yedekleme yazilimlari da mevcut :

http://seminer.linux.org.tr/seminer-notlari/yedekleme_120204.sxi

                               Doruk

Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694