[linux-baslangic] Re: Disk Sorunu

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Fri 30 Apr 2004 - 08:59:39 EEST

Selamlar..

> Linux çalışması için zaten 2 partion (en az ) gerekir. birisi Swap için
> Diğeri de işletim sisitemi ve diğer dosyalar için

Nasil iki partisyon? Neden 2 Partisyon? Linux'un calismasi icin
partisyon olmamasi bile mumkundur. Bakiniz: Knoppix, bakiniz: Diskless
sistemler..

SWAP illa partisyon olmak zorunda degildir. Partisyon olmasi tavsiye
edilir. Ama en iyi SWAP'ta olmayan swap'tir, SWAP'a gerek duyulmayacak
kadar RAM olmasi daha makbuldur. Bu mesaji yazdigim alet 1GB RAM'a sahip
ve kernel'de SWAP destegi (imported from ARM-Linux) yok..

Partisyon secimi karisik bir konudur, illa soyle veya boyle diyerek
dusunmek yanlistir. Dinamik dusunmek, ezbere gitmemek icap eder..

Saygi ve sevgiler..

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin