[linux-baslangic] internet paylasimi

From: Huseyin Mercan (huseyinmercan@palmet.com)
Date: Thu 29 Apr 2004 - 18:10:01 EEST

Herkese iyi gunler,

Ben redhat 9'u basarili bir sekilde kurdum. Ancak kablo interneti nasil
paylastirabilecegim konusunda cok fikrim yok. Grafik arayuzu
kullaniyorum. Cift Ethernet karti takacagim. Sonrasinda biri otomatik ip
alacak ancak geri kalan ayrintilari bilmiyorum. Su anda tek Ethernet
karti var ve inactive diyor. Ayrica webmin bulamadim nasil bulur ve
yuklerim. Tesekkurler

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin