[linux-baslangic] Re: virus

From: ZEKI CATAV (zcatav@isnet.net.tr)
Date: Thu 29 Apr 2004 - 10:29:19 EEST

29-04-2004 Perşembe günü saat 10:17 sularında, Mrucan dedi ki:
> aşağıda adı geçen virusu live cd felen nerden indirebiliriz
>
> selamlar
> iyi çalışmalar
>
> Özgür
> tarayicisi

> ve
Insert dışında linux defender aynı amaçla yapılmış yeni bir knoppix
versiyonu, bitdefender virus software ile çalışıyor. Insert'ten farkı
captive NTFS desteğinin CD içinde hazır olarak gelmesi ve X olarak KDE
kullanması TR desteğinin bulunması ve son olarak 100MB gibi insertin iki
katı hacimde olması sayılabilir.
Her ikisinide denedim. Defender bana daha kolay geldi. Ancak her ikiside
knoppix tabanlı olmasına rağmen DHCP ile otomatik nete çıkamadılar, oysa
knoppix yapabiliyor.
Insert http://www.insert.cd
Defender http://www.distrowatch.com/table.php?distribution=defender

--
Zeki Çatav
mailto:zcatav@isnet.net.tr

-- Attached file included as plaintext by Ecartis -- -- File: signature.asc -- Desc: This is a digitally signed message part