[linux-baslangic] Re: Yedek alma ?

From: Özdemir Şarman (ozsarman@netone.net.tr)
Date: Tue 27 Apr 2004 - 18:46:57 EEST

Bence burda onemli olan algoritma soyleki:

Zaten siz tarihe gore yedekler olusturuyorsunuz.
Ve saatlik olarak calisan mailde 1 gun onceki yedegi silmek istiyorsunuz.

Burda avantajiniz day parametresi
yani bir rutin ekleyip bugunun tarihinde gun alip onu |bc yada expr ile 1
eksiltip sonra regexep ile ilgili dosyayi bulabilirsiniz.
bu dosyayada $path/$file_name

Not:

Script Rutin:

> tarih=$(date +%Y%m%d%H%M)
> echo $tarih

Cikti:

200404271845

2004 Yıl
04 Ay
27 Gün
18 Saat
45 Dakika

Demek degisen parametre %d
o zaman regexep ile ??????26???? gibi bir ifade ile vs bu yapilabilir.

İyi Çalışmalar,

Özdemir Şarman
System Engineer
Netone Internet Services