[linux-baslangic] Cekirdekte APM destegi

From: Cem Çetintaş (cemcet@interaktif.gen.tr)
Date: Tue 27 Apr 2004 - 16:07:44 EEST

Merhabalar,
Dizustu bilgisayar?mda Slackware kullaniyorum ancak power management kismin kullanabilmek icin APM deamonin acik olmasi gerek sanirim. Terminalde apmd veya apm komutunu verdigimde "No APM suport in kernel" hatasini aliyorum. Kullandigim kernel surumu 2.4.24... Bu destek bu cekirdekte var ama ben mi aktif etmeyi beceremedim acaba? Hangi yolu izlememi onerirsiniz?

Bir diger sorum ise acilista baslatilan mysql,httpd
vsftpd gibi servsiler hangi config dosyasi icinden okunur? Eger boyle bir config dosyasi varsa terminalde vi kullanarak servis ekleyebilir miyim?

Tesekkurler
---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin