[linux-baslangic] çıldırmaküzereyim

From: Hakan Civelek (hcivelek@www.turkosigorta.com)
Date: Tue 27 Apr 2004 - 11:14:38 EEST

slm,

arkadaşlar ne olur acil yardım edin bana.Evdeki bilgisayarıma gelecek
bireysel linux yükledim. ama hiç birseyi tanıtamıyorum. printer tanıttım
diyordum oda boş sayfa çıkartıyor. windows'taki problemlerden ve
haksızlıklardan bıktım.sadece linux kullanmak istiyorum, o nedenle
bilgisayarımda başka işletim sistemi yok,kaldırdım yani. Biraz pratik
yaptıktan sonra iş yerindeki bilgisayarlarıda linux'a çevireceğim Daha önce
windows dışında hiçbir işletim sistemi kullanmadım. Linux'ada hiç birşey
tanıtamıyorum, beceriksiz olduğumu düşünmeye başladım artık.

bilgisayarımın özellikleri;

celleron 1.7, 512 ddr ram, 40 gb hard-disk, gforce2 64 ekran kartı

Tanıtmayı başaramadığım donanım;

Lexmark Z25 inkjet printer
Mustek 1200 scaner
inka v90 modem
no-name web-cam usb bağlantı

Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.
Hakan Civelek

Turko Sigorta Aracılık Hizmetleri Ltd.Şti.
Elmalı Mah. Cumhuriyet Cd.
Gültekin İş Hanı No: 70/401
07100 Antalya
Tel :+90 242 2430160
Fax :+90 242 2430161
turko@turkosigorta.com
---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin