[linux-baslangic] Re: [linux-ileri] Solaris Logon

From: Cem Ahmet MERCAN (HBM) (mercan@be.itu.edu.tr)
Date: Mon 26 Apr 2004 - 17:06:43 EEST

        Klavye duzeni problem olmasin? kullanici ismini yazarken turkce
karakterleri deniyerek ingilizce/turkce klavyeye ayarli olup olmadigina
bakin. Ayrica login ekraninda bir reset secenegi var olmazsa onuda
deneyin.

        Cem Ahmet MERCAN

--- Mon, 26 Apr 2004 tarihli iletisinde Erdal YAZICIOĞLU soyle diyordu:

> elimde bulunan Solaris'e telnet ile giriş yapabiliyorum ama kendi ekranından bir türlü giriş yapamadım
>
> Su kullanıcısını denedim regular kullanıcıları denedim ama Logon screen i aşamadım. Sebebi nedir acaba bilen arkaşların yardımını acil bekliyorum..
> Çok teşekkür ederim

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin