[linux-baslangic] Re: linux-windows karsilastirmasi

From: Özkan ŞEN (senozkan@linux-sevenler.org)
Date: Wed 21 Apr 2004 - 16:18:38 EEST

Yazdıklarımın hiçbiri bir kişiye yada bir yere kasıtlı olarak yazılmamıştır.
İnsan ~ 48 ~ saat uykusuz kalınca ister istemez bir uğraş arıyor.
Yazdığım zamanı tam olarak hatırlayamıyorum , hatırladığım tek şey
Mesajı gönderdiğim ve gönderirken sorumsuzluğumu hatırlayıp iptal ettiğim.
Yeni uyandım mesajımın gitmediğini zannediyordum ama bilgisayarı açınca gerçekten ŞOK oldum ve UTANDIM.
HERKESTEN ÖZÜR DİLERİM KUSURUMA BAKMAYIN
Her ne kadar yanlışlıklada olsa bunu benim yazdığım gerçeğini değiştirmeyecektir.
Yazdığımı kabulleniyorum ve özür diliyorum .
En içten dileklerimle ...
---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin