[linux-baslangic] Re: linux-windows karsilastirmasi

From: A. Murat Eren (meren@comu.edu.tr)
Date: Tue 20 Apr 2004 - 12:40:57 EEST

 Merhabalar,

> ssg'nin getirdiği cehalet dolu tecrübe kıvrımlarından taşan yorumlar
> bahsettiğiniz tartışmayı başlamadan bitirerek bir dinler savaşı haline
> getirmiş bile.
>
> İsterseniz bu anlamsız savaşı buraya taşımayalım. Linux yeterince
> iyidir, diğerleri pek de umurumuzda değil.

 Son derece katiliyorum.

 Bu listede insanlara Linux'un daha iyi oldugunu ya da digerlerinin oyle
olmadigini ispatlamaya calismak icin tartismak vakit kaybi ve e-posta
kalabaligi olur, oldugunu daha once cok kez gorduk. Bir kalabalik da ben
yarattim, umarim devami gelmez.

 Burada kimi sebeplerden oturu Linux seven, kullanan ve yardim etmek icin
vakit ayiran guzel insanlar var. Tek mesele bu :)

 Selamlar.

--

- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- - A. Murat Eren meren@comu.edu.tr, evreniz@core.gen.tr http://zion.comu.edu.tr/~evreniz/ 0x88FD9FC7, 910A FCB3 2AAB 4CA5 E4D9 EFFA 6555 A33A 88FD 9FC7 - -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

-- free software is a matter of liberty, not price. to understand the concept, you should think of "free speech", not "free beer". - --- linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirisniz. Bu listeden cikmak icin <a href="mailto:linux-baslangic-request@liste.linux.org.tr?Subject=unsubscribe"> tiklayiniz</a>