[linux-baslangic] Re: Laptop ve linux

From: Muhammet ERDOĞAN (andirinli@andirinmyo.edu.tr)
Date: Mon 19 Apr 2004 - 05:23:40 EEST

laptopun donanım listesini yazıyorum:

National Semiconductor Corp. DP83815/816 10/100 ethernet
toshiba mk 4025gas 40 gb hdd
sony cd-rw crx830E cd-rw
radeonIGP 345M ekran kartı sistemle bütenlişikmi değilmi bilmiyorum
intel p4 2.8 işlemci
conexant 56k ACLink Modem
Digital Flat Panel 1024X768
ACPI Uyumlu pil
conexant ses kartı
512 mb ram

yukardaki liste laptopun kitapçığında yazan liste
şu anda herhangi bir sistem yüklü değil eğer becerebilirsem linux yuklu
olacak. kilitlenme aşaması sistem açılışında oluyor winxp yükleyince
hiçbirşey yokmuş gibi açılıyor ama linux yüklemeye gelince.
am siste açılışı tamamlanırken kendiliğinden ekran kararıyor. açılışta x
ekrannı kullanmadan aç dediğim halde.

birde laptopun yanında gelen cd den başka sistm kurmayı denediğimde yine
kurdurmuyor. yani illede kendi cd sini kulanmamı istiyor. neiştir
anlayamadım.

açılşta x başlamayacak şekilde kur dediğimde bu sefer configure error
yazdı ve takılıp kaldı. makinada ısınma sorunu yok.

daha öcede yazdığım gibi birde diğer bilgisayarımdaki x sorunu var mdk ya
monitorumu tanıtamadım şu anda grafi ekranını açamıyorum. masaüstü
bilgisayarımın özellikleri de :
120 gb maxtor 7200 rpm hdd
64 mb geforce4 mx 440 with AGP 8X ekran kartı
samsung syncmaster 753dfx monitor
2X512 mb kingstone ddr ram
samsung cd-rw
realtek rtl8139a ethernet
azza kt400 anb anakart
via 82c33 seskartı

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin