[linux-baslangic] Re: Laptop ve linux

From: Cem Cetintas (cemcet@interaktif.gen.tr)
Date: Sun 18 Apr 2004 - 23:50:15 EEST

Ben laptopta linux kurulumuna engel olacak bir seyin oldugunu
dusunmuyorum. Bende evoN800v kullanıyorum ve asiri isinma sorunu (daha
once listede bahsetmistim) disinda baska bir sorunla karsilasmadim. Su
an kurulu olan sistem Fedora Core 1... Kilitlenme hangi asamada oluyor
sorunsuz kurulum yapabiliyor musunuz? komut satırı tabanlı kurulumu
denediniz mi? Laptopun uzerindeki ekran kartı butunlesik mi yoksa
sistemden ayrı mi?

On Sun, 2004-04-18 at 17:56, Erkan BALABAN wrote:
> Suse 9.0'=C4=B1n notebook deste=C4=9Fi daha fazlad=C4=B1r.=20
>
> Hi=C3=A7 suse 9=C3=A70 denediniz mi?

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin