[linux-baslangic] sax2 çalışmıyor

From: s d (sertacd@yahoo.com)
Date: Sat 17 Apr 2004 - 21:08:35 EEST

suse 9.0 kullanıyorum. x windowsta sax2'yi
çalıştırmayı denediğimde açılır gibi oluyor ama
açılmıyor. sax2yi kaldırıp tekrar kurdum ama birşey
değişmedi. suseyi ilk kurduğumda çalışıyordu, ikinci
kez kurduğumda çalışmamaya başladı. acaba tekrar
suseyi kaldırıp kurmam mı gerekir? yoksa başka yöntemi
var mı?