[linux-baslangic] apache ve adsl

From: aydin drug (drug@myself.com)
Date: Mon 12 Apr 2004 - 22:14:48 EEST

suse de apache server kurdum ve çalıştırdım. yalnız directory yapılandırması karmaşık geldi. hangi dizinde index i host edicez?
birde speedtouch 510i adsl kullanmaktayım ve firewalldan hangi portları açmak lazım veya nasıl yapılandırmak lazım? bir başka makinadan ip adresimi yazdığımda speedtouch un yapılandırma menüsü geliyor.
yardımlarınız için şimdiden teşekkürler.

Sign-up for Ads Free at Mail.com
http://promo.mail.com/adsfreejump.htm