[linux-baslangic] Re: sorular

From: orkun (orkunalan@hotmail.com)
Date: Mon 12 Apr 2004 - 19:41:20 EEST

Mandrake 9.2 ile calisiyorum .2,3 aylik bir kullaniciyim .

Evdeki dosyalari bazen is yerine aktarma ihtiyaci hissediyorum . Sürekli bi
baglanti olmayacak yani .Nasil baglanti kurariz ?Vnc olur mu ...

knoppix nedir ? nasil onunla boot yapilir .

Diyelim linux bitaraftan calisrken , windowsu acip islem yapabilir miyiz ?
nasil ?

Microsoft office in karsiligi linuxda hangi programdir ? word , exel ,
frontpage gibi seyler varmdir onda ??

mo3 dinlemek icin hangi programi önerirsiniz, adresi nedir ?