[linux-baslangic] LinuxNet Dergisiyle Ilgili..

From: ALPER KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Thu 08 Apr 2004 - 16:32:33 EEST

Merhaba Arkadaslar,
LinuxNet ile ilgili yazilarin tamamini okudum ve bazi arkadaslarin
tutumunu tam olarak anlayamadim. Ben daha once 1 sene kadar bir
bilgisayar dergisinde calistim ve dergilerin nasil, ne sartlar altinda
cikarildigini az cok biliyorum. Dergiler, okuyucunun arz talebine gore
konularini isler ya da islemez. Bu, tamamen okuyucunun ilgisine ve
alakasina baglidir. Sonuc itibariyle tamamen Linux ile ilgili olacak bir
sayi yeterince satarsa bu insanlara cesaret verecektir 2. sayi icin..
Kaldi ki bugun hangi bilgisayar dergisi ozel sayi disinda 5 CD vermeye
cesaret edebilir fiyatini artirmadan ? Kolay mi oyle 5 milyon verip
ustune bir de risk alip Linux uzerine komple bir dergi cikarmak ? PC
Extra kac milyondu ? 7 Milyon muydu neydi... Adamlar eger yeterince
dergi satilirsa 2. sayiyi erken de basabilirler.

Sahsen ben bu haftasonu direk alacagim dergiyi hic dusunmeden... Linux
dergisine hasretliyiz hepimiz... Hep boyle birsey olsun diyip
duruyorduk, alin iste dergi..... Eger dergiyi aylik cikarirlarsa da
fiyatini buyuk ihtimal indireceklerdir. Indirmezlerse de, taleple
indirilir merak etmeyin... Sevgiler, saygilar..

---
Alper KANAT
http://raptiye.org