[linux-baslangic] Re: YNT: Re: LINUXNET CIKMIS...

From: Adil ALPMAN (adilalpman@efes.net.tr)
Date: Thu 08 Apr 2004 - 08:43:21 EEST

Oncelikle listeye yeni katilmis biri olarak herkese merhaba diyorum.

Bu dergi icin insanlari Linux'a ozendirme konusundaki fikrinize katiliyorum.
Bununla birlikte bu derginin cikisinda (linux mantigina tamamen terss
olmasina karsin) ticari bir kaygi sezdim.
Zira 10 milyonun oldukca fazla bir fiyat oldugunu dusunuyorum.
Biz ozgur ve ucretsiz yazilimcilara karsi sanki bir "Mustahaktir
Belescilere" gibi bir dusunce sezdim fiyatlandirma konusunda.

Saygilar.

Adil ALPMAN