[linux-baslangic] Re: Neden Microsoft NT, 200x, XP kullanmıyorum? bay muhalefet

From: Emre Kadıoğlu (emrek@imeyil.com)
Date: Wed 07 Apr 2004 - 15:00:33 EEST

nvidia surucusunu ister sh komutu ile calistirp --help ekle
istersen chmod +x NVIDIA-Linux.... yapip ./NVIDIA-Linux....... --help
yazarsin
wine la diablo dan dreamweaver a kadar bir cok programi sorunsuz
calistiriyorum metastock haric bir turlu beceremedim hata msg i vermeden
kapaniyor :( .
eğer fedora kullaniyorsan
http://www.linuxcompatible.org/story24516.html adresindeki rpmlerden
birini kullan exec-sheild sorununu kaldiriyor (exec-sheildi kapatmadan)
wine kurulmundan sonra font lari dcom85 vba runtime windows installer
gibi programlari mutlaka kurmalisin.
Fedora Core 1 rpm paket sistemini kullanir yeni bir program kuracaksan
rpm den kurman ya da illa
koddan derleyecem diyosan src.rpm kur veya iclerinde spec dosyasi olan
tarballar icin rpmbuild -ta <dosya,adi> komutunu dene. Sana buyuk
kolaylik saglar ayrica koddan derledigin yazilim yerine rpm paketi
kullanmak sana pek de bir sey kaybettirmez orta seviye bir bilgisayarin
varsa hic bisi anlamazsin. ayrica rpm den yaptigin kurulumlar sana cok
fazla zaman kazandirir. sadece driver dosyalarini derlemen onemli bence.
SRPM hakkinda daha fazla ayrinti istersen Devrim Gunduzun benim soruma
karsilik yolladigi cok guzel ve ayrintili bir mail vardi arsivlerden
bakabilirsin ona da

iyi calismalar

ALPER KANAT wrote:

>Ben Wine'i ve turevlerini genelde ./tools/wineinstall komutu ile=20
>kuruyordum. Boyle yapmayayim mi ? nvidia surucu dosyasini sh komutu ile=20
>calistiriyordum sona --help mi yazacagim ?

>nsubscribe"> tiklayiniz</a>

>---
>linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin
>http://liste.linux.org.tr/ adresini kullanabilirisniz.
>Bu listeden cikmak icin

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin