[linux-baslangic] Re: Modem problemi ve mail dil problemi

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Wed 07 Apr 2004 - 11:53:13 EEST

Wed, 7 Apr 2004 10:42:31 +0300 tarihinde
Ümit YILDIZ <umityildiz@imeyil.com>'nin yazdıkları:

> Selam Arkadaslar
>
> Ben Mandrake Linux 10.0 Download Edition kullaniyorum.
>
> Ilk sorum Kmail programinda dil ayarini yapmama ragmen (iso-8859-9)
> gondermis oldugum emaillerde karakterler gozukmuyor. Kaynak dosyada
> iso-8859-9 yaziyor. Bu sorunu nasil duzeltecegim.

"ISO-8859-9" olarak (büyük harfle yazılacak yani) değiştirirseniz
düzelecektir.

> Ikinci sorum 56 k hsfi conexant modemim 14 k olarak baglaniyor. 56 k
> olmasi icin linuxant.com a driver parasi vermek zorundayim. Olurmu
> boyle sey. Modem 9 USD driveri 14 USD ne sacmalik bu. Bana linux
> uyumlu ucuz bir modem onerir misiniz? Bu maili linux driver yuzunden
> MS Windows ve MS Outlookta yaziyorum. :(

http://www.polarhome.com:753/~ercin/hsflinux/

birde bu sürücüleri deneyin ben mandrake 9.2 de bu sürücüler işe yaradı.
Yalnız nasıl kurdun diye sormayın adresteki açıklamayı okuyup kurmuştum
hatırlayamadım şimdi :)

> iptablesi kontrol etmek icin guarddog kullaniyorum. Guarddog hakkinda
> turkce kaynak biliyor musunuz?

guarddog değilde bir iptables belgesi okusanız iyi olur.
www.netfilter.org/documentation/index.html adresinde bulacağın "Packet
Filtering Howto" öneririm ama yinede türkçe kaynak isterseniz önce
www.belger.org'a bakın. Sizi tatmin edecek bir sonuca ulaşamazsanız
Google amcaya danışmanız gerekecek.

> Cevaplariniz icin simdiden tesekkurler... :)
>
> Umit YILDIZ
> Bilgisayar & Elektronik Uzmani

- --
Erçin EKER
UIN: 82166138
Jabber: ercineker@jabber.org

> You know you are "there" when you are known by your first name, and
> are recognized.
> Lemmie see, there is Madonna, and Linus, and ..... help me out here!
Bill ? ;-)
        -- From some postings on comp.os.linux.misc

linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin