[linux-baslangic] Re: Neden Microsoft NT, 200x, XP kullanmıyorum? bay muhalefet

From: Kerem Koy (kerem.koy@turkuaz.com.tr)
Date: Wed 07 Apr 2004 - 10:09:53 EEST

-----Original Message-----
From: ALPER KANAT [mailto:alper.kanat@isbank.net.tr]=20
Sent: Wednesday, April 07, 2004 12:20 AM
To: linux-baslangic@liste.linux.org.tr
Subject: [linux-baslangic] Re: Neden Microsoft NT, 200x, XP =
kullanm=FDyorum?
bay muhalefet

>Bu konunun uzamasindan ve aklima gelen bazi seylerden ben de atlamak=20
>istiyorum cevremdeki gozlemlerimi de aktarak... Ben hem XP ve Linux=20
>kullaniyorum. XP mecburiyetten... Baska turlu oyun oynamak, Nokia=20
>telefonuma ulasmak mumkun degil simdilik.. (ama simdilik..)

*****
Bu hafta sonu Winex sayesinde Linuxda Max Payne oynamanin zevkini =
yasadim.
Tavsiye ediyorum
*****

> [...]

>Elektrik kesintisinde grafiksel arabiriminde ariza cikip yeniden =
kurmama=20
>neden olmasini anlayamadim. Yani tamam download'um gider, 1-2 ufak =
dosya=20
>harap olur anladim da komple X'in hata vermesini falan anlayamiyorum.=20
>Linux'da yapamadiklarimdan dolayi da alay konusu oldum. Bana senin=20
>klavyende Linux tusu war mi sen bize onu soyle diye alay ediyorlar=20
>arkadaslarim :)) Win tusuna penguen logosu yapistiracam, bi daha=20
>sorduklarinda yuzlerini gormek istiyorum...

*****
Ayni dertden bende muzdaribim kimse Linuxun neler yapabildigine =
bakmiyor
Sadece neler yapamadigine bakiyorlar.
*****

>Linux'u kotuledigimi sanmayin, bunlar benim simdilik beceriksizligim=20
>yuzunden yapamadigim seyler.. Gentoo kullanan adamlarin Call of Duty =
ve=20
>NFS Underground calistirdiklarini duydugumdan beri hala Counter Strike =

****
bakin bunu denemedim bunuda deniyecegim
****

>bile oynayamadigim icin kendimi affedemiyorum. Oynayabilsem Windows'a=20
>ihtiyac duymayacagim fazladan 5 GB'lik alan kazanmis olacagim hatta...

---
linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin