[linux-baslangic] Re: LINUXNET CIKMIS...

From: Hüseyin Gömleksizoglu (huseyin@gomleksizoglu.com)
Date: Tue 06 Apr 2004 - 18:21:02 EEST

ben 4 yere baktim bulamadim, kosebaslarindaki ufak gazete bayilerinde buldum
en sonunda.

ayni zamanda chip'in ozel bir sayisi daha var. o da 10 milyon lira. windows
2003 server ve linux server ile network kurmayi anlatiyor ama ben cok
basarili bulmadim. Okudugum birkac yerde linux'ta text dosyalari ile
uzmanlik gerektiren bogusmalara girmeniz gerekirken windows 2003'de hersey
sut liman benzeri bir anlatim vardi. Ama dedigim gibi tam incelemedim. Linux
konularinin suse üzerinden anlatmis. Ayrica sanirim bir de pcworld
dergisinde kerem can karakas'in linux ile calisan cihazlar ile ilgili guzel
bir yazisi var. o dergi de 5 milyon lira.

Huseyin