[linux-baslangic] Re: linux dagitimlari hakkinda

From: Recep Kurtarici (rkurt@ges.net.tr)
Date: Mon 05 Apr 2004 - 17:42:00 EEST

arkadslar kim hangi surumu istiyorsa bana mail atin ben gondereyim. deilse
bilgisayar mail bombardimanna dondu bu is. mailleri okumaktan is yapamaz
hale geldim. az yazinda sorunu sozelim. kimdi bu linux isteyen arkadas bana
mail at adres bilgisi gonder sana istedigin surumu gondereyim de konu
kapansin.

Saygi ve Sevgiler.

Not: bu arada benimde linux34 ile ufak bir sorunum olmustu ama gecte olsa
cd' ler elime ulasti. gec oluyor ama temiz oluyor.