[linux-baslangic] Re: Metozori isletim sistemi

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Mon 05 Apr 2004 - 13:23:48 EEST

Selamlar..

Gecenlerde tanidik birisi, Mandrake ile HP (COMPAQ) notebook almisti. 45
$ mi ne saymislar ama orjinal Mandrake..

TOSHIBA laptoplari hic bir sekilde Linux ile alamazsiniz simdilik. Ama
DELL, HP ve IBM'leri Linux ile alabilirsiniz. Bu arada bunlarda oylesine
Linux ile gelmiyor. RedHat veya bazen MDK ile geliyor.

Saygi ve sevgiler..